بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش سئو آموزش سئو .

آموزش سئو

سئو خارجی چیست و چه میزان بر روی رتبه ی سایت تاثیرگذار است؟

فعلا حصول و شغل های اینترنتی در درحال حاضر رویش و بسط می باشند و کارایی آموزش سئو می‌نمایند که رقبای خویش را یک کدام از بعداز دیگری پشت راز بگذارند و رهبر صنعت خودشان باشند. یکی مسائلی که موجب برتری یک تجارت نسبت به بیزینس‌های دیگر می شود، offpage seo میباشد. چنانچه که بتوانید روی offpage (سئوی آف پیج) وبسایت اتومات فرمائید، مطمئن باشید که خیلی زود تعداد مخاطبان وبسایت شما ارتقا مییابد و فروش دستیابی و کارتان بیشتر می‌گردد. در‌این نوشته‌علمی درخصوص معنا offpage seo و فاکتورهای موءثر روی آن سخن خوا هیم کرد. در شرایطی که که رغبت دارید فاکتورهای سئوی آف پیج را برای بیزنس اینترنتی خویش رعایت فرمایید، تا نقطه پایان این نوشته‌ی‌علمی با ما همدم گردید. در دنیای امروز seo (بهینه سازی)، شاهرگ استخراج و شغل های اینترنتی میباشد به این دلیل که در حالتی که یک بیزینس آنلاین به مورد seo بی‌توجهی نماید، جایگاهی در موتورهای کاوش نخواهد داشت و در فیض نمی‌تواند مخاطبان جدیدی را به سمت محصول ها و سرویس ها خویش جذب نماید. در واقع سوای seo، فروش یک تجارت پایین پرسش خواهد رفت. در نوشته ی علمی seo چیست به معرفی سه مرحله اصلی پرداختیم که مشتمل بر بهینه سازی داخلی، offpage seo و بهینه سازی تکنیکال می‌گردد و در‌این نوشته‌ی علمی به تحقیق offpage می پردازیم که یک کدام از مهمترین و حیاتی‌ترین پروسه بهینه سازی تارنما میباشد و چنانچه با جدیت اعمال نشود، ممکن میباشد موتورهای کاوش، برای تارنما شما اهمیتی قائل نشوند و به آن توجهی نکنند. درین نوشته‌علمی تصمیم داریم راجع‌به سئوی آف پیج یا این که offpage سخن کنیم. در صورتی‌که که شما هم بیزنس اینترنتی دارید و می خواهید صفحه های وبسایت خویش را فی مابین شایسته ترین نتیجه ها جستجوی گوگل ملاحظه کنید، تا نقطه نهایی این نوشته‌علمی با ما همدم گردید. مطمئن باشید که با رسیدگی این نوشته‌ی‌علمی از جدیدترین و کارآمدترین تکنیک‌های سئوی آف پیج با خبر خواهید شد. سئوی آف پیج چیست؟ offpage که به آن سئوی آف پیچ (سئو خارجی) هم گفته میگردد، دسته اقداماتی میباشد که سوا اینترنت‌تارنما جاری ساختن می گیرد و بر درجه‌بندی صفحه ها وب سایت شما در حاصل موتورهای کاوش تأثیر می گذارد. فاکتورها و عواملی مختلفی روی offpage تأثیر دارا هستند و در‌حالتی که این فاکتورها به صدق و به طور مدبرانه رعایت گردد، مطمئن باشید که به وب سایت شما یاری می‌نماید که در موتورهای کاوش جایگاه بگیرد. اما زمانی که دارید روی سئو خارجی تارنما اتوماتیک می کنید، ابدا نباید سئوی داخلی را بی‌خیال و خاطر گردید؛ زیرا فارغ از سئوی داخلی هیچ اقدامی به فیض نمی‌نشیند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

آشنایی با افزونه سئوپرس پرمیوم


ورژنٔ پرمیوم سئوپرس، قابلیت و امکان‌های مازاد در چنگ یوزرها قرار آموزش سئو میدهد که درپی به بعضی از مهم‌ترین مفاد اشاه می کنیم.

seo محلی (لوکال بهینه سازی) برای استخراج‌وکارها
باصرفه‌سازی برای افزونه‌های دکان‌ساز ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلودز
نقشه وب سایت XML برای محتواهای ویدیویی و Google News
درج اشکال داده ها مطابق ساختار استاندارد گوگل: معرفی متاع، نوشته‌ی علمی، حوادث، حصول‌وکار محلی، سؤالات پرتکرار، عصرٔ آموزشی، محتوای ویدیویی، فرمان پخت طعام
قابلیت و امکان همگام‌سازی با Majestic برای بک‌پیوند‌ها
قابلیت و امکان همگام‌سازی با ورژن پنجم Google Page Speed برای آنالیز سریع چگونگی صفحه های تارنما
در اختیار گرفتن کردن خطای ۴۰۴ و تغییر‌و تحول مسیر
اخذ داده های عددی و داده‌های Google Analytics از روش داشبورد وبسایت وردپرسی
مهم ترین خصوصیت‌ها و امکان‌های افزونه سئوپرس
ورژن بدون‌پول سوای هیچ سیرتکامل تبلیغات و برچسب‌های مازاد
امکان اخذ داده های عددی Google Analytics در کمتر از یک‌سری ثانیه. قابلیت و امکان تهیه و تنظیم دسترسی یوزرها به داده های عددی گوگل آنالیتیکس و همینطور تهیه و تنظیم داده ها مد حیث برای گزارش‌گیری
قابلیت و امکان تهیه و تنظیم برای به اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی همانند متاتگ‌های توییتر و open graph data برای صورت‌بوک
رنک‌مث (Rank Math) از شایسته ترین پلاگین های seo
رنک‌مث، یکی‌از شایسته ترین پلاگین های بهینه سازی و به تعبیروتفسیر برخی چاقوی سوئیسی بهینه سازی میان ابزارهای وردپرسی به حساب می‌آید. همگی امکان‌هایی که شما برای در اختیار گرفتن بی نقص seo صفحه ها وبسایت‌تان نیاز دارید درین افزونه درنظرگرفته شده میباشد.

افزونه Rank Math برای seo، قابلیت و امکان‌های یکسری پلاگینٔ متعدد را یکجا عده کرده و در پوسته یک افزونه مدل، سریع و با قابلیت و امکان مدیر سهل و آسان در مشت شما قرار می دهد.


با امداد رنک‌مث شما میتوانید اشکال پست‌های وب لاگ، صفحه ها تولیدها و هر نوع شیتٔ دیگری در تارنما خویش را برای موتورهای کاوش باصرفه‌سازی فرمایید. شما همینطور میتوانید متاتگ‌های گوناگون را برای تیم‌ای از صفحه های و یا این که یک برگهٔ اختصاصی در اختیار گرفتن فرمایید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۱۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

چه نوعی از یک واژه نامه آنلاین باید ایجاد کنیم؟

برای بعضا از علم آموزان، ساخت‌و‌ساز واژه و آموزش سئو کلمه طومار آنلاین اقلام بازار niche ای در ارتباط با هدف ها بازاریابی محتوای یک بلاگ مطلوب خواهد بود. ممکن میباشد فردی در منطقه ی صنعت های غذایی بخواهد واژه و کلمه طومار آنلاین مواد غذایی ویژه ای را تولید نماید و در بلاگ خویش قرار دهد. در حالی که برای یک دانشجوی حرفه حسابداری، تعریف و تمجید اصطلاحات حسابداری می‌تواند پر ارزش باشد. ادبیات، فلسفه و حتی تربیت بدنی اصطلاحات به طور کاملً تخصصی خودشان را دارا هستند. سفارش ما این میباشد که کوشش نکنید کلمه و واژه طومار ای از لغت ها روزانه را ساخت و ساز نمایید و وانمود نمائید که مرتبط با یک مسئله خاص است.

مثلا، واژه "سگ"، که تحت عنوان "یک پستاندار گوشتخوار اهلی" تعریف‌و‌تمجید گردیده است، به اندازه کافی تخصصی وجود ندارد. حتی برای کلمه و واژه طومار دانشجو یان حرفه دامپزشکی به دلیل آن که کلیه با این کلمه و واژه شناخت دارا‌هستند، بدین ترتیب درج آن در یک واژه و کلمه طومار کوتاه احتمالاً تماماً بی مضمون‌ خواهد بود. با این هم اکنون، اصطلاح نصفه فنی "dog" ، تمجید گردیده تحت عنوان "یک پیچ ریل برای تعمیر ریل به اتصالات راه‌آهن" ، قادر است اصطلاح قابل قبولی برای یک واژه و کلمه طومار آنلاین باشد چون استعمال تخصصی آن برای اشخاص غیر کارشناس ناشناخته خواهد بود. در اینجا پیشنهاداتی برای یافتن کلماتی وجود دارااست که میتوانید آنان‌را در واژه و کلمه طومار آنلاین خویش بگنجانید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۵:۰۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

نشان دادن کامل سایت در جستجو


فرض نمایید که شما متا تگ توضیحات را به صدق نوشته اید البته زمانی وبسایت شما آموزش سئو در حاصل گوگل نمایش داده می شود، نمی توانید این متاتگ را ببنیید. این یک خلل تکنیکی میباشد و سریعا بایستی مبادرت به رفع آن نمایید.

22. رسیدگی گر

پژوهش گر وبسایت، ابزاری میباشد که در هر لحظه تارنما شما از نگاه دسترسی به استفاده کننده تحقیق می نماید. صفحه های اساسی بایستی به طبع یک رسیدگی گر داشته باشند تا آن‌ها از معیار در دسترس بودن و نبودن اشتباه تحقیق کند.

23. سیستم دفاع

شما می بایست در هرلحظه یک ورژن حمایت کننده ازوب تارنما خویش داشته باشید. این ورژن بایستی به طور اتومات تهیه و تنظیم خواهد شد و در یک پوشه درکامیپوتر سرور ذخیره گردد تا در‌حالتی که که تارنما شما گزینه هک قرار گرفت یا این که فولدر های آن در گیر جراحت شد، بتوانید سریعا فولدر را جایگزین نمایید.

24. آزمایش ترافیک

در حالتی‌که واحد سنجش ورودی تارنما شما یا این که ترازو ترافیک آن بالا باشد، چه اتفاقی برای آن می افتد؟ تا به اکنون به‌این مساله تامل نموده اید؟برای تحقیق این مساله می‌توانید از ابزار آزمایش ترافیک صفحه های وبسایت گوگل به کارگیری فرمایید تا به پژوهش آن بپردازید که در حالتی‌که مشکلی وجود داشت آن را سریعا رفع فرمائید.

25. امنیت

بالا بودن امنیت وبسایت التفات متعددی در بین طراحان و برنامه نویس ها داراست. در حالتی‌که امنیت تارنما شما تحت باشد، به راحتی می قدرت درون آن نفوذ پیدا کرد و به همه داده ها تارنما و مشتریان دسترسی پیدا کرد. امروزه عالی میباشد که از پروتکل https برای بالا بودن امنیت که اثر بی واسطه در ارتقاء ترافیک وبسایت شما دارااست، به کارگیری فرمایید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۲۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

آپدیت گورخر گوگل! چطور با zebra رفیق باشیم؟


الگوریتم گورخر خیر! گورخر یک به روز برای هسته الگوریتم گوگل آموزش سئو میباشد. این بروزرسانی یکی‌از راهکارهای گوگل برای نزاع با دکان‌های اینترنتی بی‌چگونگی میباشد.درباره ی عامل اسم گذاری این آپ دیت هنوز کلام‌های متعددی می‌باشد ولی یک عقیده سفت وجود داراست؛ اینکه "رویه‌رویه" بودن این حیوان منجر استتار عالی وی در طبیعت می گردد. این مسئله کنایه‌ای میباشد به وب سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیتی که عملکرد می‌نمایند با تحقیق به ظاهرشان، به استفاده کننده القاء نمایند که ما یک دکان معتبریم.

پیرو این نوشته ی علمی کوتاه، در باب به روز گورخر توضیح میدهیم و سپس به شما می گوییم که چطور با آن رفیق باشیم و از خشم وی هجران کنیم.

گوگل zebra چیست؟ به دنیاآمدن گورخر گوگل
همان طور که گفتیم، گوگل زبرا، برای حذف مغازه‌های بی‌چگونگی و قلابی، از نتیجه ها گوگل به وجود آمده. در سال 2013 بود که مت کاتس، رئیس دیرین نصیب اسپم گوگل، اعلام‌کرد یک مغازه عینک فروشی اینترنتیِ ناجور و بی‌چگونگی، به نتیجه ها اولیه گوگل رسیده! بعداز دو روز هم مغازه نام برده از نتیجه ها حذف شد.

همین زمینه و اظهار نظرهای آجل این شخص سبب ساز شد تا علمای seo، نظرهایی در زمینه‌ی عمل zebra بدهند و بگویند که‌این یک به روز برای تقابل با مغازه‌های اینترنتی ضعیف میباشد.

 

تا اینجا با ماهیت این الگوریتم آشنا شدیم. البته زمینه اساسی خیس این میباشد بدانیم که چطور می بایست تارنما فروشگاهی‌مان را برای این الگوریتم seo کنیم.

دوستی با گورخر گوگل
راستش را بخواهید هنوز هیچ مثال‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در اینترنت فارسی، فلان مغازه را به جهت چگونگی نامناسب یا این که ظواهر زشت جریمه کرده‌با‌شد. ولی خب این برهان خیر و خوبی وجود ندارد که نسبت به خشم آن بی‌اعتنا باشیم.
یادتان باشد که جمعیت اینترنت فارسی در غایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر میباشد در حالی که اینترنت انگلیسی و عربی یک سری میلیارد استفاده کننده دارا‌هستند. همین مورد سبب می گردد که مدام الگوریتم ها و آپ دیت‌های گوگل نخستین به سراغ یوزرها این دو گویش بروند و با تأخیر وقتی متعددی در اینترنت فارسی ظواهر شوند، پس خوب میباشد مقداری بعدی‌نگر بوده و از همین الان هوای گورخر گوگل را داشته باشید.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۷:۴۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

گراف دانش گوگل (The Knowledge Graph)


این یعنی چه؟ یعنی گوگل صحبت شمارا عمیق‌خیس از قبلی می فهمد، میداند که به‌دنبال آموزش سئو چه می باشید و صفحاتی را در معرض دیدتان قرار میدهد که نیاز شمارا برطرف می‌نمایند.

شاید این پرسش برای شما اتفاق افتاده که گوگل چطور متوجه مراد یا این که غرض استفاده کننده خویش میگردد؟ پرسش بسیار خیر میباشد و ما هم قصد داریم این پرسش را ذیل ذره‌فی مابین ببریم. چهت نیل به جواب این پرسش موردنیاز میباشد با دو معنی گراف علم و جستجوی معنایی گوگل آشنا گردید.

گراف علم گوگل (The Knowledge Graph)
گوگل با یاری گراف علم خویش، قادر است داده ها دیگری که ممکن میباشد تکمیل کننده یا این که مربوط به جستجوی شما باشد را در اختیارتان قرار دهد. برای مثالً فرض فرمائید قصد دارید بدانید یک هنرپیشه در چه فیلم‌هایی بازی نموده است. در اینجا گوگل با به کارگیری از گراف علم خویش و تارنما‌هایی مانند ویکی پدیا و IMDB خلال اینکه به پرسش شما جواب میدهد، کل داده ها تکمیلی همانند جوایز این هنرپیشه را هم در چنگ شما می گذارد.

شعور رابطه موضوعی صفحه های مستلزم الگوریتم‌های بغرنج‌ای میباشد که گوگل پیروز به پیاده سازی آنها گردیده. گراف علم کوشش می‌نماید رابطه در میان موضوعات و صفحه های اینترنتی را فهم کرده و براساس داده ها گردآوری‌آوری گردیده چکیده‌ای از آنچه موردنیاز شماست را در اختیارتان قرار دهد.

جعبه هایی محتوایی که در سمت راست شیت حاصل کاوش اکران داده می‌شوند معمولا متاع گراف علم می‌باشند.
به صورت نمونه تصویر تحت اکران نتیجه ها کاوش برای عبارت “اصغر فرهادی” میباشد و همان طور که در تصویر مشاهده می کنید بخشی از این داده ها از وبسایت ویکی پدیا، بخشی از IMDB و نصیب دیگری نیز از دیگر صفحه ها اینترنت گردآوری‌آوری گردیده است.


شما با کلیک کردن بر روی تارنما‌هایی که در نتیجه ها مشاهده می کنید روز آپدیت به گراف علم گوگل میافزایید؛ چون این نتیجه ها به عبارتی‌ اطلاعاتی بودند که ضمن مرتبط بودن با عبارت کاوش گردیده شما، بسیار دیدنی اعتنا نیز می‌باشند. در واقع گوگل از خلق شما، به علم خویش و شما اضافه می‌نماید!

همین مسئله آرم میدهد که گوگل کارکشته به ادراک رابطه مفهومی دو برگه از وب خواهد بود. صحیح به همین استدلال میباشد که در استراتژی‌های پیوند‌سازی فرنگی دقت ویژه‌ای به مشابهت مورد دو وب سایت خوا‌هیم داشت.

جستجوی معنایی (Semantic Search)
دومی معنی با‌قیمت و اصلی برای ادراک اخلاق و رفتار یوزرها، امکان جستجوی معنایی میباشد. جستجوی مفهومی یا این که معنایی چیزی بالاتر از یک جستجوی نکته به نکته میباشد. در جستجوی معنایی تمرکز فقط روی کلمه ها کاوش گردیده وجود ندارد، بلکه معنی و معنا آن ها عنایت دارااست. همین قضیه سبب ساز می‌گردد که دیگر نیاز نباشد فقط با به کار گیری از یک کلمه و واژه منحصربه‌فرد در جعبه کاوش، به جواب خویش برسید.

نمونهِ سرعت شیر و چگونگی شیر که در ابتدا آورده شده پذیرش کننده این قابلیت و امکان گوگل میباشد. هم اکنون فکر کنید که دوست دارید از رستوران سنسو یک طعام توصیه دهید.

حتی با جستجوی عبارت “فست فود سنسو”، حاصل مرتبط با “رستوران سنسو” به شما علامت داده میگردد. به عبارت دیگر الگوریتم مرغ مگس خوار به مشابهت معنایی دو کلمه و واژه رستوران و فست فود واقف میباشد و توانسته به خیر و خوبی مراد شمارا شعور نماید. صحیح مثل صورت ذیل:


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۲:۴۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

7 باور غلط لینک سازی برای سایت


لینک و پیوند سازی در بهینه سازی تارنما از عنایت ویژه ای برخوردار‌است آموزش سئو البته از ایرادات رایج در بهینه سازی این میباشد که باورهای خطا درباره لینک و پیوند سازی که در تارنما های یادگرفتن seo منتشر میشوند را در بیزنس خویش نظر فرمائید.

تاهنگامیکه موتورهای کاوش، الگوریتم های خویش را مخفی نمایند، خبرهای بی شالوده و مبنا درباره اصول seo تارنما تمامی جا منتشر میشود. این فرمان منجر میشود که استحصال و امور، استراتژی های اشتباه بهینه سازی را به مکان استراتژی های کارآمد دنبال نمایند و همینطور موجب میگردد یوزرها نسبت به خبرها seo بی متکی بودن شوند. این عدم پشت گرمی جای این که زمان های جدیدی را ساخت نماید، زمان های جان دار را نیز از فی مابین میبرد.

درین مقاله با باورهای های دوست داستنی ولی نادرستی آشنا می‌شوید که پیوند سازی برای تارنما را غیر قابل فهم می نمایند و سبب ساز میگردند که یوزرها از تعقیب کردن روند پیوند سازی طبیعی مسافت بگیرند.

ممکن میباشد که با اندرز هایی از طرف متخصصان seo مانند “دیگر در سال 2006 نیستیم!” و “پیوند سازی می بایست فرآیندی طبیعی باشد” روبرو گردید؛ با این اکنون می قدرت اعلام کرد که‌این نصایح زمان های عالی پیوند سازی را از ما می‌گیرند.

پرسش مو جود این میباشد که آیا موتورهای کاوش پیوند ها را مبنی بر تعداد آن ها می سنجند یا این که به واسطه چگونگی آن‌ها؟ در‌این نوشتار به‌این پرسش هم جواب داده ایم.

پیرو به تفصیل 7 افسانه دوست داستنی و تصور اشتباه در خصوص لینک و پیوند سازی پرداخته ایم؛ این مفاهیم بیشتر از آنچه که به شما فایده برسانند، سبب ساز ضرروزیان کردن شما می‌شوند.

وقتی که‌این باورها را از به دور بیرون کنیم، می‌توانیم به واسطه شعور اصول اساس لینک و پیوند سازی، عملکرد بیشتری را در چنگ مشتریان خویش بگذاریم.

بک پیوند ها، برگزیدگان فاکتورهای جایگاه بندی گوگل میباشند
این اعتقاد و باور نادرست به زمان سوال و جواب گوگل (Google Q&A) گشوده میشود، هنگامی که Andrey Lipattsev استراتژیست ارشد واحد چگونگی جستجوی گوگل، اظهار کرد که پیوند ها، محتواها و رنک برین سه فاکتور رفیعتر جایگاه بندی گوگل میباشند.

در‌صورتی‌که این گفته صدق داشت، بخش اعظمی از سیگنال ها نظیر تجارب کاربری و صدها فاکتور جستجوی دیگر نادیده گرفته گردیده و صفحه های بر مبنای تعداد بک لینک و پیوند هایی که دارا‌هستند مرتبه بندی میشوند.

این فرمان به وسیله جان مولر هم پذیرش شد.

فاکتورهای سکو بندی گوگل متغیر می باشند. بدین مضمون‌ که گوگل برای کاوش های متفاوت یوزرها، الگوریتم های متفاوتی ارائه می نماید.

مطالعات مرتبط بیشماری که دراین باره صورت گرفته میباشد، آرم داده اند که صفحه های مو جود در سه فیض نخستین، تعداد بک لینک و پیوند های بسیار متعددی دارا‌هستند.

پرسش این میباشد که آیا این صفحه ها به واسطه پروفایل بک پیوند شان درجه بالایی داشته اند یا به جهت این که در مرتبه بالایی بوده اند بک پیوند های متعددی داشته اند؟

معنی این فرمان تماما نسبی میباشد.

سایتی که در درجه 4 حاصل گوگل قرار گرفته و کلیک های متعددی اخذ نموده است، آیا قادر است با تشکیل داد بک پیوند 2 موازی بیشتر از تعداد بک پیوند های سایتی در جایگاه 2، جایگزین آن وب سایت خواهد شد؟

ما پاسخ این پرسش را نمی دانیم، از این رو نباید استراتژی خودمان را محصور کنیم.

آیا معنی این زمینه این میباشد که بک پیوند ها سیگنال های درجه بندی مهمی نیستند؟ پاسخ این پرسش به طبع منفی میباشد.

اثر لینک و پیوند ها در شیت نخستین حاصل کاوش بیشتر میباشد در حالی که بیشتر فاکتورهای دیگر التفات یکسانی دارا هستند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۳:۰۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

کاربران در سئو سایت


در سرفصل های فراتر در امر التفات محتوا در بهینه سازی مطالبی را آموخته آموزش سئو و آن را به اجناس یک مغازه تشبیه کردیم که می توانستند با وجود اوضاع مطلوب فروش ، حتی‌در شکل بی چگونگی بودنشان نیز مخاطبین متعددی داشته باشند و یا این که بالعکس ؛ با وجود داشتن باطن مایه ای لبریز مغز یا این که جنسی مرغوب ، به جهت آماده نبودن پیشنیازهای عرضه و جذب استفاده کننده به دانستنی هایی بلامصرف و یا این که کالاهایی منقضی و دمده تبدیل شوند .

بیل گیتس پاراگراف معروفی داراست که می‌گوید «محتوا پاد شاه میباشد» و گری وینرچاک (کارآفرین ، مولف ، سخنران و بازاریاب بلاروس – آمریکایی) در تصدیقی شیطنت آمیز می‌گوید «چنانچه محتوا فرمانروا میباشد پس متن نوشتاری خداست !» . درین نقل قسم ها که مثال های آن نیز معدود نیستند ، می‌بینیم که وسیع ترین شخصیت های فعّال در‌این عرصه ، جملگی بر این باورند که محتوا به ویژه محتوای نوشتاری که شاید ایجاد آن برای یوزرها عام بی آلایش خیس میباشد تا چه واحد سنجش در مورد چشم شدن بوسیله موتورهای جستجو گر اصلی بوده و تا چه حد برای استخراج به جایگاهی خوب می بایست به آنان متوسل شویم .

در همین ارتباط و پایین مثالی دیگر قصد داریم تا سئو یک تارنما به ویژه رئیس محتوای آن را به گرداندن یک مجموعه ورزشی تشبیه کنیم . همان گونه که در دنیای حقیقی نیز به چشم میخورد ، گاهی تیمی با میزان دارایی اندک و بازیکنانی گمنام حماسه آفرینی کرده ، احترام ، اعتنا و تحسین همگان را جلب می کند و نهایتاً جایگاه نیکی در نقطه پایان فصل به دست می‌آورد و گاه مجموعه دیگری با وجود داشتن بازیکنان سرشناس و گران‌قیمت بسیار نا امیدکننده ظواهر گردیده و با بر مکان گذاشتن رکوردهای منفی متواتر آرزوی هرچه سریع تک تک شدن این عصر را در دل می پروراند . بایستی بدانید که در زمینه ی seo وب سایت این بازیکنان در واقعیت محتوای وب سایت شما میباشند و دارایی ای که برای خریدشان اختصاص داده اید نیز تک تک مخارج بدون واسطه و غیر مستقیمیست که برای ساخت محتوا و به توشه نشاندن مطلبی تازه در فضای مجازی صرف نموده اید .


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۴:۴۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

لینک اسپانسر شده (sponsored)


صفت حامی مالی گردیده همان طور که از نامش پیداست برای شناساندن پیوند‌هایی استعمال آموزش سئو میشود که با مقصود تبلیغ، دفاع مالی یا این که هر نوع تفاهم نامه حمایتی دیگر در صفحه ها اینترنت قرار می گیرد.

قطعا بخوانید: آپ دیت گورخر گوگل! چطور با zebra رفیق باشیم؟
پیوند محتوای تولیدی یوزرها (ugc)
UGC یا این که User Generated Content به هر نوع محتوایی که یوزرها (خیر مدیران یا این که نویسندگان وبسایت‌ها) منتشر می‌نمایند اشاره می‌نماید. این محتوا می تواند پست‌های انجمن، نظر ها، مقاله‌ها منتشر گردیده در خدمت‌های بلاگ‌نویسی و ... باشد.

برای لینک و پیوند‌های نوفالو چه اتفاقی میفتد؟
صفت نوفالو همچنان به کارگیری شود. هرجایی که نمی خواهید لینک و پیوند شما به نوعی پذیرش کننده باشد یا این که تاثیری در درجه‌بندی گوگل داشته باشد از نوفالو به کار گیری فرمایید.

البته از تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۰ به آن‌گاه گوگل لینک و پیوند‌های نوفالو را هم برای خزیدن ربات‌ها و ایندکس کردن به کار گیری خواهد کرد.

به گفته گوگل، پیش از این زمانی ربات‌های گوگل به پیوند‌های نوفالو می‌رسیدند وارد آن نمی‌شدند و در فیض اثر متعددی هم در سکو‌بندی یا این که ایندکس شدن نداشتند. در بیانیه گوگل آمده میباشد از ۱ مارس ۲۰۲۰ شاید پیوند‌های نوفالو هم برای خزیدن در اینترنت به کار گیری شوند.

این که چه تفاوتی فی مابین این سه صفت از دید اثر در ارتقاء مرتبه برگه مقصود وجود دارااست هنوز قطعی وجود ندارد. صرفا غرض گوگل فهم خوب اینترنت و لینک و پیوند‌ها برای جستجوی خوب میباشد.

در واقع این دو صفت نو سبب ساز می‌گردد تارنما یا این که شیت‌ای که لینک و پیوند در آن جای‌دارد خویش را از پذیرش کردن رها نماید. سایتی که هزاران پیوند به وبسایت‌های نامرتبط از دید محتوا می دهد و ترافیک لینک و پیوند مقداری داراست به نوعی خوی شبه‌اسپمی به گوگل آرم میدهد ولی همین وبسایت شاید به هیچ عنوان کاغذ‌هایی که لینک و پیوند گرفته‌اند را پذیرش نمی‌نماید و نمی خواهد به آن‌ها اعتبار دهد. اکنون این پیوند‌ها قادر است به وسیله یوزرها ساخت شوند یا این که پیوند‌هایی باشند که به توصیه مشتریان قرار می گیرند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۳:۴۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

بهترین مسائل درباره ریچ اسنیپت


شاید پیش از این با واژه و کلمه ریچ اسنیپت در مقالاتی مثل نوشته‌علمی اسکیما چیست برخورده آموزش سئو کرده باشید. البته درین نوشته‌ی‌علمی قرار میباشد به صورت تخصصی با آن آشنا گردید؛ مشاهده کنید که rich snippet ها چطور می‌توانند به طور بی واسطه و همچنین غیر بدون واسطه روی بهینه سازی وبسایت شما اثر داشته باشند و چطور بایستی آنها‌را در وبسایت تان ساخت‌و‌ساز فرمایید. هر چیزی که در زمینه‌ی این مورد بخواهید در‌این نوشته‌ی‌علمی وجود دارااست. با اینجانب یاور باشید.

آزمایش

آنچه در‌این مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
اسنیپت چیست و ریچ اسنیپت چیست؟
نخستین فریم ذیل را مشاهده کنید:

 

همانگونه که مشاهده کردید، این یک تارنما معمولی در حاصل کاوش میباشد. در واقع وقتی که کلمه و واژه ای را در گوگل کاوش نمایید، در گوگل اکثر وقت ها وبسایت ها را به همین صورت می بینید. چیزی که شما اینجا مشاهده می‌کنید، با عبارت “اسنیپت” هم معین می گردد. آری دقیقا منظورم همین لینک و پیوند و توضیحات تحت آن میباشد؛ به‌این اسنیپت می‌گوییم. اکنون تصویر زیر را مشاهده کنید:

 

چیزی که در تصویر بالا مشاهده کردید، یک ریچ اسنیپت میباشد!

واژه rich در گویش انگلیسی در معنای ثروتمند و همچنین بی نیاز میباشد و ریچ اسنیپت به عبارتی اسنیپت جامع تر و بی نیاز شد‌ه‌است.

همان گونه که می بینید، این اسنیپت ضمن پیوند وبسایت و توضیحات، مشمول یکسری داده ها اضافه مثل امتیاز کاغذ، تعداد مرور یوزرها، به روز یا این که فرصت تکثیر و… میباشد.

البته چطور می توانیم کاری کنیم که اسنیپت ها برای تارنما مان به اکران در بیایند؟ بدین پرسش پاسخ می‌دهم البته بگذارید نخستین اشکال ریچ اسنیپت ها را هم نماد تان بدهم!

گونه های ریچ rich snippet چیست؟
راستش را بخواهید ریچ اسنیپت ها اشکال متعددی دارا‌هستند. ولی با دقت به اینکه بعضا از آنان در کشور ایران به جهت تحریم ها و… اکران داده نمی شوند، درپی تنها مهمترین ریچ اسنیپت هایی را به شما معرفی می‌کنم که در اینترنت فارسی مشاهده شان فرمائید:

1. ریچ اسنیپت Breadcrumbs
در‌صورتی‌که یه خرده با seo شناخت داشته باشید، می‌دانید که در مجموع “پیروزی کرامب ها” روی آن اثر مثبت دارا هستند. بردکرامب به عبارتی لینک و پیوند هایی می‌باشند که در هر ورقه از تارنما شما، به مخاطب می گویند دقیقا الان در چه بخشی از وب سایت میباشد. مثل تصویر ذیل:

 

البته به دنبال نوعی از ریچ اسنیپت ها هم با اسم بردکرامب شناخته می‌شوند:

 

همان طور که می بینید، به امداد این نوع اسنیپت، نشانی ظریف هر برگه از وب سایت تان به مخاطب نشان داده میشود.

2. Reviews snippet
نوع دیگر، اسنیپت های “ریویو” یا این که ایده ها می‌باشند:

 

در واقع اینها به عبارتی چیزهایی می باشند که منجر می گردند در حاصل کنار وبسایت خودتان یا این که وب سایت سایرافراد، ستاره های رنگ زرد را مشاهده کرده و حتی داده ها بیشتری مثل تعداد یوزرها لحاظ دهنده و… به دست بیاورید.

3. اسنپیت فردی؛ person یا این که author
راستش را بخواهید کمتر سایتی را دیدم که از این نوع ریچ اسنیپت به کار گیری کرده‌با‌شد. به صورت کلی این نوع، به یوزرها امداد میکند کسانی که به آن ها راز و فعالیت دارا‌هستند را خوب بشناسند.


برچسب: آموزش سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۲:۵۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)